Allt och lite till

Hej alla!
Nu har jag varit borta ett litet tag igen. Har haft mycket att stå i, så därför har uppdateringen här på bloggen blivit låg. Åh, jag är trött på att ha mycket att göra! Eller, det är väl egentligen inte där skon klämmer, jag vill bara disponera min tid själv. Undrar om det är något som kommer att förändras sen när jag får jobb, eller om jag kommer att vara en lika stor schemaslav som jag är nu? Jag hoppas inte det. 

I alla fall. Jag skulle egentligen vilja göra ett helt inlägg om vår fina julpyntning här hemma, men jag har inte lyckats få några bra bilder på det än. Så istället blir det lite slumpmässiga bilder från den senaste veckan som gått.


Jag i mitt långa, rufsiga hår. Nu har jag förrsten klippt mig :)


Ost och vin - det är fint första adventsmys det!


Vi bakade lussekatter - med saffran!




En sleten Sandra var också med på ett hörn.


Jag cirka kl. 07:50, på väg till skolan. Jag måste ha
varit ovanligt snygg antar jag.


Nyklippt och tantfönad med pizzasallad.

Note to myself: jag måste klä mig lite mer alternativt/rockigt nästa gång jag ska klippa mig, så frissan fattar att jag inte gillar fönat hår. För jag orkar inte öppna munnen och säga det själv.

NU ska jag kila iväg och köpa bär och andra viktiga ting på ICA. Det vankas hemmagjord glass igen! Wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback