Sånt man måste göra

Piiiuuuhh. Nu har jag varit duktig och gjort husliga sysslor. Jag har handlat (med hjälp av Dan), diskat, dammsugit, strykigt lakan och vattnat blommor. Tur att Dan lagade maten, annars hade man ju kunnat tro att det är patriarkatet som regerar här. Höhö.


Grönt är skönt och blått är flott

Nu när jag har varit så duktig tänker jag unna mig en stunds tecknande och en stor kopp te! Håller på med en teckning som jag påbörjade för typ ett år sen(!). Sån är jag, jag håller på tills jag tröttnar för att sen fortsätta ett tag senare. Men nu har jag verkligen varit sugen på blyerts, så nu går det som smort! Ni fick se en liten sneek-peek på teckningen förra veckan i det här inlägget.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback