I skapande anda

Plats: Götgatan, Stockholm
Sällskap: Dan
Aktivitet: Kreativt tänkande och designande av hemsidor och sånt krafs
Humörmässigt tillstånd: En annalkande trötthet, dock en munter sådan

Som sagt så är jag hemma hos Dan och ägnar mig åt min nya design till min blogg. Dan han filar på sina små webbsidor. Han är så duktig den grabben! Han hjälper mig väldigt mycket med min design, kommer med tips och råd och visar exempel på häftig design. Jag är så sjukt imponerad av vad han kan och vad det finns för mycket enastående program och verktyg! Hur skulle det gå för mig utan mitt kära bollplank Dan? Han är så snäll och uppmuntrande - ja han rent av inspirerar mig till att vara inspirerad! Ja jag blir så positiv att det nästan är äckligt...
Så nu tänker jag knåpa vidare med min kreativa hjärngympa! 

So long amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback