Skissar

Idag har jag ägnat större delen av dagen åt samhällsplanering. Vi har börjat med ett projektarbete som går ut på att vi ska formge en stadsdel på ett givet område och sedan göra en planillustration till den. Efter att ha suttit i gruppen en stund i eftermiddag kom vi fram till att var och en skulle gå hem och skissa själv och sedan mötas upp i skolan imorgon igen för att fortsätta spåna. Så jag har ägnat eftermiddagen åt att skissa. 



Jag hade sjuk inspiration när jag började skissa idag, men nu är den som bortsprungen. Kanske kan det ha att göra med min påtagliga trötthet de senast timmarna. Notering till mig själv: måste börja lägga mig tidigare. Ikväll lär jag stupa i säng i alla fall. Typiskt att dygnet aldrig ska räcka till. Det finns alltid för mycket saker som man ska göra - och som man vill göra! Undrar om det någonsin kommer en dag då man har hunnit med allt man ska och vill göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback