Berlocker

Äntligen helg! Dagen har flutit på på ett mycket trevligt sätt. Hade samhällsplanering på förmiddagen och slutade sedan vid lunch. Därefter åkte jag och Dan hem till honom och åt mat och tog en tur på stan. Då passade jag på att köpa berlocker till mitt Pandora-armband! Så nu kan samlandet börja! Här är två bilder på armbandet med de nya berlockerna:


En säkerhetskedja och en berlock i silver och emalj


Me lajk!

Planen är att i framtiden skaffa berlocker i glas, guld, mer silver och trä. Sedan behövs ju även några klämstoppar. Förhoppningsvis ska jag kunna organisera alla dessa olika berlocker på ett snyggt sätt. Jag är så glad över mitt armband! Jag har varit förtjust i Pandora-armbanden i många år och tycker verkligen om idén bakom dem, det stora urvalet bland berlocker och framförallt designen. Vad vore vi (i alla fall jag) utan dansk design?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback