Födelsedagar

Det är så många som fyller år nu! Jag blir alldeles rörig i skallen när jag ska hålla koll på alla årtal, datum och presenter! Har fixat klart alla presenter till alla nu i alla fall! Dessa alla är; Viktoria, Emil och Dan♥. Hoppas jag gör er RIKTIGT NYFIKNA! Hehe...

Nu återstår bara valet av kaloribomb till Dans födelsedag på torsdag. Jag pratar alltså om tårtan. Har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra med den. Ska jag köpa en eller göra en egen? Eller ska jag köpa typ mindre bakverk? Inför mitt stundande beslut låter jag mig inspireras friskt, och en inspirationskälla är bland annat Johannas tårtor, visst de är lite väl avancerad för mig - men de är kul å kolla på!

Och sedan efter alla dessa stundande födelsedagar, så är det inte långt kvar tills lilla jag fyller år! Hihi! Det ska bli lite spännande i år, för det blir min första födelsedag som jag firar någon annanstans än hemma hos mamma och pappa! Yes I'm a big girl now. 

I år har jag inte haft några större problem med att komma på vad jag önskar mig i alla fall! Satt och gjorde en liten önskelista härom kvällen. Allt kanske inte passar som födelsedagspresenter, men det är lite grejor jag vill ha i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback