Here kitty kitty

Här är en lite teckning som jag påbörjade för ett litet tag sedan. En liten kissemiss. Någon som känner igen henne? Nåväl, jag antar att jag får avslöja det. Det är min katt Titti. Världens gosigaste, sötaste och knäppaste katt! Alla som har träffat min katt vet att hon är speciell. Hon är känd för att vara extremt kelig, blodtörstig mördare och för att hon pratar. När jag säger mördare, då syftar jag självklart på alla jäkla smådjur som hon fångar! Hon är sjuk när det kommer till det! En riktig jägarinna! Och ja. Hon pratar. Speciellt när hon är arg. Eller när hon är nojig - då låter hon som en säl... Haha.

Saknar denna lilla misse, men hon har det bäst där hon är nu - hemma hos mamma och pappa.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan lova dig att hon saknar dig med;) De stämmer bra på henne hur du beskrev henne:) puss och kram

2011-03-07 @ 12:44:33
URL: http://edahlborg,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback