Den stora Dan

Haha! Åh vad jag älskar dubbelmening i rubriken! Och ja - jag är lättroad!

Igår fyllde min älskade Dan hela 23! Japp, i år blir vi gamla - Dan kommer in på alla klubbar och jag får dricka sprit i USA och köra tung motorcykel. Yay!

Tyvärr, tyvärr blev inte Dan så firad som jag hade velat (inte av mig i alla fall!). Detta berodde på tentaplugg och tentaskrivning. Men han fick i alla fall frukost på sängen av mig och vid elvasnåret åt vi smarrig glass! 


En glad (och trött?) kille!

Vi får försöka fira mer imorrn istället! Då har jag fått tillbaka mitt liv! Eller, det får jag redan ikväll, efter min tenta i Samhällsplanering. Åh gud skjut mig. 

Nu tänker jag fortsätta gruva mig inför tentan! Önska mig lycka till!

Bye bye!





Kommentarer
Postat av: linda

23!! Då är ni bara barnen fortfarande :) Skön ålder. Grattis till Dan då :)

2011-03-18 @ 21:49:47
URL: http://baduizm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback