Hela världen i min hand


Liten söt jordglob shoppad på Indiska idag.

Hej alla glada!

Ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering av bloggen den senaste tiden. Till mitt försvar har jag haft så mycket skolrelaterade grejer att göra. Så mycket att det till och med resulterade i att jag blev sjuk och fick göra lite omprioriteringar bland mina tentor. Så jävla ovärt. Men så är det ibland. Så nu håller jag på och plugga till vårens absolut sista tenta, som går av stapeln på onsdag. Det ska bli så jäkla skönt när den är gjord! Att få vara ledig! Eller rättare sagt - ledig från skolan. Det är ju en helt annan grej att jobba än plugga! Kommer att tänka på ett avsnitt ur Emil i Lönneberga, där Emil frågar Alfred om han inte tycker om att vara dräng. Då svarar Alfred "Jo, men det är så förjordat efterhängset". Precis så är det. 
Jag längtar så tills sommarlovet börjar, för det kommer hända så mycket roligt då! Jag ska ju bland annat åka hem till västkusten och kika på min syster Viktorias student, och sen ska ju som sagt JAG OCH DAN FLYTTA IHOP! Åååh, nu är det inte långt kvar! Kan ni bevara en hemlighet? Jag har redan börjat flyttpacka... Okej, jag hade en liten tom kartong som jag behövde fylla... Typiskt mig alltså. Blir helt stissig över sådana här grejer...

Okej, nu har jag stillat min blogg-abstinens för en kort stund. Nu vankas det tacos! Blogguppdateringen kommer att bli mycket bättre från och med torsdag! Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback