Ny lägenhet på gång!

Äntligen har det som jag och Dan länge väntat på skett - vi ska bli sambos! Jeppjeppjepp! Vi fick nys om en 2:a i huset där jag bor i fredags, var och kollade på den i söndags och nu är kontraktet på väg till oss! Shit jag tror inte jag har fattat detta än, så overkligt! Efter en vår full av motgångar så känns detta verkligen superskönt! 

2:an är på 50 kvadrat och har en mycket trevlig balkong! Och kaklat badrum! Åh jag är så ivrig, jag vill bara flytta in och börja inreda nu på en gång! Dock så är inte inflyttningen förrän 1 augusti. Det är bra att det är ett tag kvar, då det klaffar perfekt med min uppsägningstid på min nuvarande lägenhet, plus att det finns tid för planering. Men jag vill flytta in nu! Åh nu när vi väl har fått som vi vill så går det inte fort nog! Haha. Jag får väl försöka att fördriva tiden med planering och fönstershopping av inredning. Vilket jag gör mer än gärna!

Som det stora fan av Sex and the City jag är, så kan jag självklart inte låta bli att inspireras av karaktärernas boende. Framförallt Carries lägenhet (såklart...).

Under seriens gång:



Film nr 1:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback