Söndag

Ännu en vecka är till ända! Vad tiden går fort! Denna söndag har tillbringats med att i största allmänhet såsa runt i ett smärre bakfullt tillstånd. Syster-yster (aka Viktoria) har varit vår gäst under helgen. Gårdagen tillbringades genom att shoppa fars dag-present, käka asiatiskt med Dan och hans polare Erik och Jocke. Därpå följde alkohålförtärning och en miniutgång på Söder.

Och idag har vi varit som sagt mest varit slöa och bakfulla. Har kollat på Aristocats under fluffigt täcke, käkat smarrig potatisgratäng med fläskfilé, lämnat syster på centralen och därefter har jag och min älskling plöjt tre avsnitt av House. Toppar dessutom dagen med ett B i Konstruktion och Design. Check! 

PS. Ska till tandläkaren imorgon, är lite nervös faktiskt! DS.


Har ingen bra bild på hur sliten jag ser ut idag, så här är får ni se en bild på när
jag var sliten en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad önskar sig damen i julklapp då?:)

2011-11-14 @ 19:25:14
URL: http://edahlborg,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback