Den är inte rosa, men...

gul!


Vad tycker ni om min nya, NEONGULA jacka?! Såg den på H&M:s webshop förra veckan, och jag fick sån otrolig nostalgikänsla! Ni som kände mig för cirka 14 år sedan kommer kanske ihåg min NEONGRÖNA vårjacka? Jag tänkte i alla fall på den när jag såg den här. Visade den för min kära sambo (även känd som Dan) och han bara "Beställ den så får du den i Alla hjärtansdagpresent"! Wiho! Så nu återstår bara den långa väntan på våren, för jackan är snortunn. Och angående solglasögonen. Jag är en smula förkyld med lite feber, så jag tänkte skona mina arma läsare från mina trötta ögon, plus att jag ser så ball ut i dem!

Och nej. Gult är inte fult.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gör som alla som tar kort på sig själva i spegeln med världens fetaste systemkamraxD skämt osido.Puss

2012-02-17 @ 20:58:21
URL: http://edahlborg,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback