What's up!

Ännu en söndag! Var tar veckan vägen? Det går så fort, så fort! Igår var jag och älsklingen min och tog andra dosen Twinrix, och det är verkligen inte långt kvar tills vi flyger! 35 dagar kalkylerade jag till i huvudet! Längtar! Vad mer är nytt? Ja jag har några småprojekt på gång vid sidan av skolan, som vanligt. Här kommer de i bildform:


Jag har sått basilika i kruka, de börjar titta upp nu!


Sådde även gräslök, och den är också på gång!


Jag har börjat läsa Tintin på franska! Har länge velat fräscha upp
mina språkkunskaper, så nu tänker jag göra det! Jag börjar försiktigt
med
lite tecknade serier så att jag känner att jag förstår något.


Min lilla målarhörna. Såg att Kreatima hade lite rea igår, så jag passade på att köpa
en duk. Får se vad det blir av det!


Har fått nippe på att göra armand av Hamapärlor också!

Alltid något att pilla med, precis som jag vill ha det. Här näst idag ska jag även slänga ihop lite bröd! Blir nog focaccia tror jag.

Ha en fortsatt fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback