Arbetsrum

Det finns några saker som jag verkligen saknar i min och Dans lägenhet, som absolut måste finnas i nästa; diskmaskin, ordentligt med garderober, badkar med mera. Men allra mest önskar jag att vi hade ett till rum, som skulle tjäna som arbetsum. Det skulle vara så skönt att ha ett extra rum där jag kunde ha mina ritgrejer, mitt staffli, kanske en symaskin och allt annat jox. Jag hatar att behöva bereda plats, plocka fram och sen plocka bort. Så nu det senaste har jag varit lite lätt besatt av det där med ett kontor/ateljé/pysselrum.

Lite inspiration:















Bilderna är lånade ifrån Pinterest.com och Google

Kommentarer
Postat av: Dan

...och lödstation, dremmel, osciloskop, osv får du inte glömma ;)

2012-01-31 @ 10:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback