Vi har blivit med tv!


Nöjd kille spelar NHL.

Ja det har äntligen hänt, eller snarare i torsdags kväll hände det. Då kom vår kära, tunna, ännu namnlösa vän. 42 tum och av märket LG. Nu är min och Dans tid som "tvvägrande" människor förbi. Nu är vi fullt redo att förvandlas till slöa soffpotatisar med fyrkantiga ögon! Vi invigde den med att se Inception. Det var härligt att äntligen kunna se film på stor bild. Innan så såg vi film på min dator, för att den var störst. Den är 15,6 tum... Najs med förändring! Dock så måste jag avslöja att den lilla provocerande delen av mig kommer att sakna att chocka människor med meningen "Vi har ingen tv...". Hihi. 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Statiskt sett är de så att ni har tv:)

2012-01-21 @ 20:14:38
URL: http://edahlborg,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback